Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
UX
Chcete, aby váš e-shop uměl „vyhledávat jako bloodhound“?
Vyhledávání, které vycítí příležitost na míle daleko? Přesně takové potřebuje každý e-shop. V článku sdílíme konkrétní tipy, jak z obyčejného vyhledávacího pole udělat neomylného bloodhounda – psa s nejlepším čichem, který vždy dovede zákazníky k cíli. Inspirujte se, jak z vyhledávání vytěžit maximum.
přečíst
Retina a neretina obrázky: Jak správně používat oba typy při tvorbě webu
více
Co nám řeklo školení přístupnosti e-shopů dle European Accessibility Act
více
4 tipy, jak lidem efektivně naslouchat (nejen pro výzkumníky)
více
Expresní UX jednohubka z DesignVille
více
10 tipů o nástrojích, které jsme si odnesli z Konference UX z praxe #4
více
Jak Pecka na Sketch přešla
více
Budujeme UX: Guerilla uživatelské testování
více
UXZ 2017
více
By Design
více